tisdag 1 mars 2011

Jag, en vinnare!!

Det har hänt, jag vann på postkodsmiljonären. Dock bara 150:- men jag har ju bara varit med 2 månader, så nu hoppas vi att dom stora vinsterna kommer med dom små=).
Vad har jag gjort sedan jag skrev sist? Hmm, det minns jag knappt, jobbat har jag ialla fall gjort och när jag går hem idag är jag ledig en vecka, det ska bli skönt. jag har oxå börjat cykla till jobb vilket är helt underbart, för nu slipper jag bussen, jippie!!!
Jag har sett klart tre kronor och väntar på att box 6 ska släppas, stackars oss Camilla!! Men jag får glädja mig med att jag har DALLAS säsong 14, den sista att titta på ialla fall. Sen blir det nog lite Dexter.
Nu ska jag göra lite nytta på jobbet och jag lovar att återkomma under veckan och kanske då med lite foto=)

So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar