tisdag 8 mars 2011

Tisdag...

Men det var ju alldeles nyss måndag. Ja, tiden går fort när man har kul eller? Det har varit en skön ledig helg. I fredags blev det handling på dagen, IKEA och coop, på kvällen hade Miko och jag mys hos mig med film och räkbomb. När jag vaknade på lördagen sken solen och man fick vårkänsla, men jag var inne och skurade mitt badrum, attans fint är där nu=). Men med Oscar som drar runt på sanden får man se hur länge det varar. På kvällen var det grill och film hos André. Hemmahamburgare med tillbehör stod på menyn. Sen blev det film tittande och tilltugg en trevlig, rolig och sen kväll eller tidig morgon=). Ännu en vårdag var det på söndagen med då var det tvättdag så vilken glädje har jag haft av solen denna helgen? Men man blir glad av att se den titta fram, det ger en vårkänslor! Måndagen, inte lika mycket sol men det blev en tur ut, var och hämta min HD- box, cyklade en sväng för att sen följa med Miko och lämna in sin cykel för en service inför sommaren=). Hann tom sova en stund innan jobb, skönt var det med. På jobb är det inte längre lika lugnt som det har varit, är våra glansdagar över för gott nu??? Frustrationen är stor vissa morgnar man cyklar hem, man vet inte vad man kan göra för att hjälpa. Men vi slår våra kloka huvud samman och ser vad det blir av det!

So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar