tisdag 21 december 2010

Julledig!

Idag börjar jag min julledighet! Jipppie, vad skönt det ska bli, vad gör det då att man fick ställa klockan? har ju en massa morgnar till där jag kan sova hur länge jag vill! Som alla säkert vet har vi ju fått vinter i Malmö med snö!! Det är ju inte var vinter men ialla fall vår andra på rad=). Jag gillar det, otroligt vackert och lyser upp så fint! Får se om jag ska vara så nördig att jag plockar upp kameran när jag är ute idag. Ska in i duschen snart för sen ska ska det klippas och färgas för att avslutas med att fixa naglarna, middagen intar jag hos Pia idag, gott och skönt att äta borta=). Vad har jag gjort sen jag skrev sist, hmmmm. Jobbat i massor för att att kunna vara julledig såklart! Men jag oxå hunnit med alla julklappar så det behöver jag inte tänka på mer innan fredag, vilket är superskönt men det är alltid kul att ge sig ut och kolla på sista minuten handlarna=).
Nu säger jag so loooong och lovar att höra av mig i veckan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar