onsdag 1 december 2010

Trött som ingen annan!

Lite bilder från gården, nu när snön äntligen har kommit till stan och stannat!!
Visst är det fint och mysigt med snö och kyla?? Jag gillar det ialla fall!
dagarna har gått i ett och jag minns knappt vad jag har gjort sedan jag sist skrev, jag ska inte lova att jag ska bli bättre på det men jag ska ialla fall försöka.
Julklapparna har ialla fall börjat inhandlas och jag börjar se ett slut på det=), brukar aldrig vara klar så här tidigt. Men men, nångång ska vara den första. Miko och jag var hos M & P i söndagskväll och käkade men på dagen var jag och Pia på ekohallen och IKEA, fy vad folk men det flöt på ganska bra ändå. Lördagen tillägnades fönsterputs och att sätta upp stakar och stjärnor. Fy, vad det är mysigt med det ljuset=), det är liksom behagligare på nåt sätt, eller?
Nu sitter jag på jobb trött som ingen annan känns det som, steg upp kl. 10 på måndagen kom i säng kl 12.30 på tisdagen sov 5,5 timmar och är nu på jobb igen, hör redan min säng kallar på mig och jag längtar dit.
Nu ska jag kolla lite tv, eftersom jag inte är på "mitt" ställe så är det här ett ännu lugnare ställe=) skönt men tröttsamt.
So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar