tisdag 25 januari 2011

Jobb igen!

Så var ledigheten över och jag är tbx på jobb, ganska skönt det med faktiskt. Men vad har hänt under ledigheten då? Ja, mamma ligger på sjukhuset efter ha sotat ett kärl i halsen och eftersom trycket inte vill sjunka får hon ligga kvar. Jag var på Grangatan med min galla i fredagskväll efter 2 timmar där kunde vi konstatera att jag var frisk, Miko kalla mig nu hypokondriker Åsa=) men det kan jag leva med. På kvällen kollades det film hos Miko och vara degade. Lördagen blev det en tur media markt och sen till mamma på sjukhuset, på kvällen var det mariospel med Miko och André. Och en massa prat. Söndagen var det sovmorgon sen till mamma på sjukhuset och sen upp till Miko och hjälpte honom innan jag begav mig hem och gjorde en fantastsikt god köttgryta, som Miko och jag kalasade på till middag. Idag har det blivit en sväng till mamma, sen mobilia och köpte kattmat så Oscar är/blir glad i veckan, sen vilades det och nu är jag på jobb, 4 nätter men 1 är snart gjord så=). Det var min ledighet det, så tills nästa gång säger jag, so loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar