lördag 1 januari 2011

Tappat rösten!

Så var det 2011! Tänk vad fort tiden går. Hmm, om man ska summera 2010 så har det året verkligen gått i vågor lika dåligt som jag mått lika bra har det varit. Julen var mysig den firades hos M & P, sen stannade jag kvar en vecka=). Miko kom dit på väg hem från Fbg, mysigt mysigt. Utflykter har gjorts, ätits gott och bara haft det mys. Årets näst sista dag blev det middag på Nathalie, fondue= gott! Nyårsafton firades i goda vänners sällskap och kul hade jag! Men rösten har jag tappat så nu är det halsont och tyst i mitt sällskap=). Idag har Camilla och barnen varit här och fikat, lika trevligt som alltid. Nu ska jag i badet för sen ska det ätas på "blå huset" med Pia och Miko. Tack för 2010, nu välkomnar jag med glädje 2011! So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar