tisdag 18 januari 2011

Redan!

Så var man inne på sista natten på första passet efter julledigheten och det var ok att komma tillbaka. Det händer ju inte så mycket när man jobbar natt man sover ju hela dagarna. Men i söndagsmorse när jag åkte buss hem kom det upp 3 kontrollanter för att kolla att 2 passagerarna(dom enda på bussen)hade betalt för resan. Hmm, så nu vet vi en av anledningarna till att det är dyrt att åka kollektivt. Men nu hoppas jag att våren snart kommer så jag kan cykla igen. Nu ska jag beklaga mig lite så här i början av året. Ännu än gång har jag blivit dissad pga dubbelbokning, visst är det märkligt att det alltid är samma som blir bortvald. Men det är kanske så jag ska börja göra med ialla fall mot personen i fråga, så kan vi se hur kul det är. Det ligger inte riktigt för mig med det är värt ett försök, det blir kanske ett uppvaknande. Nog med klagandet, för detta ska bli ett bra och glatt år! So loooong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar