måndag 7 februari 2011

Ny vecka!

Helgen har gått över till måndag och snart har jag gjort mina nätter för denna gången, 1 natt kvar sen en massa annat bokat på dagarna men sovmorgon kommer det bli ialla fall. Lördag och Söndag har jag ätit middag med Miko hos honom, gott och skönt att slippa engagera sig=). Pappa med familj har varit i Thailand 2 veckor och skulle komma hem i lördags, 3 av 4 gjorde det, men pappa är kvar. Ligger på sjukhus i Bangkok pga magsmärtor, dom tror han har fått nån bakterie, vi väntar på besked och hoppas på det bästa. Vi vill ju ha hem pappa nu!!
Inledde mitt helgpass med att cykla dom första 2 nätterna sen körde Miko mig på lördagen och idag blev det buss. Måste fixa min cykel, alla växlar lever sitt eget liv och det är inte kul när det blåser ja, inte annars heller. Nu ska jag göra lite nytta här på jobb, städa undan och fixa till.
So looooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar