tisdag 15 februari 2011

Så ska det jobbas igen!

Ledigheten går fort när man har kul! och det har jag allt som oftast tycker jag.
I lördags kom Camilla och det ena barnet hit och fikade, ja Miko kom oxå upp. Då hjälptes dom åt att spänna min tv-bänk + benen på sängen. Tack för hjälpen!! På kvällen var det tacos dags med Miko, Pia, André & Madde, gott och trevligt, senare kom Palle med och tjoade lite=). Söndagen gick i seghetens tecken men det blev en tur ut ialla fall, kallt och blåsigt. Ekohallen och mediamarkt fick vårt besök=). Alla hjärtans dag innebar god middag och efterrätt i sällskap av Pia & Sarah, trevligt trevligt. Idag har jag bara gjort ingenting och kollat på tre kronor, det blir som ett gift=), snart klar med box 4 är man tokigt? Vad tycker du Camilla?
Nu ska jag göra mig redo för jobb, det blir bussen denna veckan med, har ju lämnat in min cykel och ska hämta den på fredag sen kan jag inte skylla på det.
Nu ska ytterkläderna på så man kan gå ut i kylan, so looooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar