fredag 11 februari 2011

Snart helg!

Jippie, fredagen är här!!! Och jag är ledig och utan planer=).
veckans ledighet har gått till att fixa mig själv, började med massage i tisdags, frissan och sen fötterna på onsdagen och doktorn på torsdagen. Så nu är jag redo för helgen=)!
Det har även hunnits med bio ikväll(torsdag), Winter´s bone. det var en hemma film, tycker jag, för att vara en thriller drama var det vääääldigt mycket drama. Men jag hade ialla fall trevligt sällskap av Pia. Har även lämnat in min cykel idag så om en vecka är den klar och redo för våren, som jag längtar att få cykla och slippa bussen.
har varit och hämtat ut box 4 på tre kronor så nu närmar jag mig dig Camilla, och som du säger det blir bara mer och mer spännande.
Nu ska jag ta min tokiga katt och lägga mig och kolla på Dexter, en annan serie jag fastnat för.
So long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar