fredag 12 november 2010

Bara jobb...

... hela veckan. Eller jobb och jobb. det har varit med jobb ialla fall. I Måndags jobbade på min arbetsplats=) för att gå lite tidigare, skulle på bio med Camilla och Bettina. Vi såg SAW 7 i 3D, mina förväntningar hade varit höga så fallet kändes. Det var inte mycket 3D effekter och jag trodde filmen skulle vara räligare, den hade gjort sig bättre hemma i tv:n. Men vi hade trevligt ialla fall och efter bion cyklade bettina och jag hem till Pia och fikade. Tisdagen var ägnad till heldags konferens på utmaningens hur, det var lika kul som det låter även om vårt lag blev glada tvåor. Snack på fm och lek på em, kan inte bli bättre och på kvällen fixade Bettina middag=). Onsdagen var det förläsning med Nåkkve, alltid kul och intressant, det blev många igenkännande. På kvällen kom Yvonne och fikade, det är inte ofta vi ses men det räcker absolut. Idag har det bara gåtts i pyjamas hela dagen, Miko kom och hjälpte mig med ljusgrejen jag fick i födelsedagspresent av honom, nu sitter den på väggen och jag jobbar och kan inte se hur fin den är när man har ljus i den, jag får vänta tills tisdag. Mamma var oxå upp om en sväng, hämta sista boten på tårtan och sina burkar. Sen var det sängen som hägrade för nu jobbas det 5 nätter.
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar