söndag 7 november 2010

Firad i dagarna 3!



Så har jag blivit firad i dagarna 3, först i fredags var Camilla och barnen här på kvällen och fikade tårta och spelade tv-spel, vi hade hur kul som helst=). Senare kom M & P för dom skulle sova här hela helgen eftersom vi på lördagen skulle fira min födelsedag i Danmark, närmare bestämt på Hard Rock Café, gott och superkul var det! Sen gick vi vidare till ett annat ställe innan vi tog tåget hem och hamnade hos mig=). Idag har det varit en seg start men sen kom man i gång, pappa och Lasse var här och grattade mig på förmiddagen=), överraskande och kul. Senare på kvällen hade jag tårtkalas för dom som ville och Cilla bakade mina tårtor och som vanligt var dom superfina och supergoda, hennes tårtor rekommenderar jag starkt!!! Ni hittar en blogg- mumsfilibabba här på min sida. Nu sitter jag här, trött, glad och nöjd för att imorgon få gå från 37 till 38=). Tack alla ni som har förgyllt min helg och mitt firande!!
So loooong!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar