fredag 19 november 2010

Så var den gjord!

Här är min senaste, jag gjorde den igår och är supernöjd. Men det smakar mer =). Fick ju presentkort på dalton när jag fyllde år, så det var bara att boka tid och få det gjort. En djävul och en ängel, båda mina sidor=).
Nu njuter jag annars av min lediga vecka, vilket är superskönt! Idag har jag tvättat i våra nya tvättstugor och jag kan inte säga att jag är imponerad, för dom tog en jädrans tid och sen torka inte tvätten. var ner på posten och hämtade ut min buzzadorvara, som denna gången är en wake up light från Philips, en sån som lyser upp sakta men säkert och har ett behagligt ljud som gör att man ska få en bra start på dagen, ja vi får se om det går men jag ska ialla fall buzza den. Annars är det inte mycket som händer imorgon ska det handlas inför julbaket på lördag med Camilla och pågarna. Det ska bakas pepparkakor, mandelmusslor och lussebullar=).
Nu ska jag i säng och kolla lite tv, so looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar