måndag 1 november 2010

Måndag!!!

Äntligen, eller??? haft en helg där jag har mått psykiskt skit och ett par av mina vänner har lyssnat och stöttat. Jag är glad och tacksam att jag har er!!!
Fredagen blev en tur till ekohallen och sen till Pia och kollade på idol, lyckliga jag skulle ju jobba på lördagmorgon och jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men det gick det med, sen hem och vila en stund och göra vid sig för sen skulle vi ses några stycken hos Pia för att gå och äta och sen upp till henne. Det blev inte sen för mig, jag var trött så ögonen tårades. Satte tbx klockorna innan jag la mig och fick sova 1 timme x-tra, men det hade jag nog gjort ändå=). På söndagen var jag seg och otåligt, humöret var inte på topp men blev bättre framåt eftermiddagen. På kvällen hade vi kalas för mamma som fyllde år, vi åt på vagabond, jag Miko & mamma, men hon blev glatt överraskad när M & P var där med=), sen fikade vi hos mig och hon fick presenter. Glad och nöjd cyklade hon hem. För att i morse ringa på min dörr som en galning06.10 för då hade hon punka på sin cykel. Nu ska jag i badet sen vila en stund för inatt ska det jobbas, trist men sant.
So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar