fredag 29 oktober 2010

Tur att ingen dag är den andre lik!

Så har det pyntats inför halloween på köksbordet, hahahaha, lite pumpor på ett fat. Det får minsann räcka. Dagen har gått i ett, när frukosten var intagen städade jag lite sen in duschen för mamma skulle ju komma förbi en sväng. sagt och gjort och lagom tills jag var klar kom hon.
Det blev en tur till mobilia(inget ovanligt alls) det fyndades lite, men gladast blev nog Oscar för han fick både sand och mat=).
Ikväll har Camilla varit här, lika kul som alltid. Vi kan prata och skratta vi! Men vi kollade film- en skräckis. The Collector, jag har sett den innan men den var lika äcklig denna gången, nästan värre. När Camilla gått blev det tv-tittande och telefon prat. Ja, vad ska man säga, en del samtal trevligare än andra. Men jag är ialla fall glad att jag fick gråta med dig M, och att du orkade lyssna. Nu må jag ialla fall bättre och har ett annat lugn i mig, Tack!
Nu kallar väl sängen så man kommer upp i någorlunda tid imorgon, ska bort till mamma och hjälpa henne med hennes dator och kanske lura in henne på facebook, vi får se=).
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar