måndag 11 oktober 2010

Måndag- igen!!

Vart tog min ledighet vägen?? Nu ska jag ju jobba igen och som tycker att jag precis gått av. Nåja, då har jag väl ialla fall haft kul eftersom tiden bara försvunnit. I fredags var jag med Miko hela dagen, köpte nya converse(förvånande va?) och på kvällen var det idol som gällde, för mig som för resten av nästan hela Sverige=). Lördagen var sovmorgon sen var det shopping på svågertorp med Pia och Sofie som gällde och på kvällen var det kalas hos Johnny, trevligt men speciellt. Söndagen var det ljusparty som gällde och dyrt blev det=), sen var det middag hos Ulrika och jultidningsköp av Awa. Senare blev det filmtittande med Miko, man får vara glad när vi kan ses för det är ju inte så ofta nu för tiden. Men nu ska jag i säng så jag orkar jobba inatt, so loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar