torsdag 7 oktober 2010

Vilken härlig dag!

Så var jag mörk igen!!! Skönt, trivs bättre med det=).
Idag har jag haft en sådan där härligt fantastisk dag med Miko, en som man bevarar länge.
Allt har varit precis som för, vi har skrattat och tramsat. Han har varit den Miko jag lärde känna för en massa år sedan. Den jag blev kär i och som sedan har blivit min bästa vän fast kärleken tog slut. I dag har han varit framme igen och det har varit helt underbart! Hoppas dessa dagarna blir fler och oftare. Vi vet ju alla varför dom lyser med sin frånvaro! Men åter till idag, det blev frukost/ lunch på espressohouse gott, mättande och trevligt, sen en runda till jysk och köpte tvål, ja dom säljer då det mesta där=). Sen cyklades det hem, Miko kom upp innan han skulle till jobb och skratten fortsatte=). Sen har jag tvättat, mindre kul men nödvändigt. Ikväll har jag varit borta hos Camilla och barnen, trevligt trevligt! Men vi brukar ha kul när vi ses! Nu ska jag snart i säng, imorgon ska jag fixa naglarna sen på stan med mamma och på kvällen bjuder Pia på middag.
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar