tisdag 19 oktober 2010

Hello, this is....

....Captain Morgan speaking=). Eller ialla fall i lördags natt! Helgen har varit super(i dubbel bemärkelse) bra. På lördagen(dagen) var jag och Miko och handlade lite, skivor, filmer mm sen på kvällen var det fest hos Leif och Uffe. Det bjöds på mat och trevligt sällskap, och drickat blev det kanske lite för mycket av om man ser hur söndagen påbörjades. Den var svårstartad, huvudet dunkande och det körde runt i magen. Men man mår som man förtjänar och lördagen var superkul så jag klagar inte. Efter en seg start kom jag igång och Pia och jag begav oss mot Svågertorp, först Rusta och sen IKEA, där både Pia och jag handlade loss, men hon var värre än mig=). Jag köpte mig en ny matta till stora rummet och även om ingen annan gillar den så tycker jag den är fin! Kvällen avslutades med middag på "blå huset", lika gott som vanligt! Idag har jag städat på dagen, lagt på min nya matta med hjälp av Miko, sen har det tvättats och Pia har varit här och käkat. Nu ska jag lägga mig nyduschad i en renbäddad säng, det är en underbar känsla, visst?
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar