fredag 8 oktober 2010

Vilken dag!

Idag har det varit händelsernas dag! Först var jag och fixade naglarna och det behövdes, sen skulle jag till sjukhuset och betala mina räkningar, men då var deras öppettider 9.30- 11.30, ja för folket har ju inget jobb så dom tiderna passar ju alla. Så det blir att cykla dit en annan dag. Sen laddades busskortet och sen cyklade mamma och jag till daltons och köpte Johnny´s present. Sen en runda på stan innan jag cyklade hem till Pia, som bjöd på middag. Sen lurade jag Pia att köra mig till daltons igen så nu har jag en ny tatuering=), nu står det Åsa på handleden och jag är supernöjd! Nu ska jag plocka ihop min pant och sen ska jag i säng för imorgon ringer Miko och väcker mig tidigt hotar han med, så jag säger so loooooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar