onsdag 8 september 2010

Hemma igen!

Inatt ska jag sova som den prinsessa jag är=)! Har delat rum med 3 andra personer dom senaste 3 nätterna. Hur ska man kunna bli frisk på ett sjukhus när en ligger och skriker dygnet runt? har inte sovit ordentligt och inte varit helt frisk men nu är jag ialla fall så frisk så jag kan vara hemma- skönt! Igår var det tid för den stora undersökningen/ingreppet, gastroskopi. En slang ner i halsen och i den ska det både en kamera och ett instrument som tog bort dom 2 gallstenar som har spökat för mig dom senaste veckorna. Nu har jag inte ont längre, kan andas utan smärta, kan stå upprätt utan att gråta. Jag älskar att må bra. Nu ska Camilla skälla på mig varje dag så jag äter och dricker rätt=).
Oscar blev glad när jag kom hem ännu glade blev han när han såg Miko, skönt att bli dissad av sin egen katt.
Men jag är ialla fall glad att vara hemma och jag har inte skällt på Oscar en enda gång idag. Har dammsugit och tömt diskmaskinen, jobbiga sysslor man har men det ska ju göras.
Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag i säng som min älskade mamma har renbäddat efter hon tvättat all min tvätt medans jag låg på akva 3. Tack min mamsimumsi!
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar