söndag 12 september 2010

Söndag!

Vart tog denna helgen vägen? Man hinner knappt med, men ändå minns jag det som en rolig helg. Igår kom Pia över vi skulle äta och se film. Men någon film blev det inte för först kom Christer och sen kom Miko, men det var super trevligt. Så jag klagar inte. Idag kom Ulrika hit och fikade, minns knappt när vi sågs sist. Men det var lika trevligt som det brukar, det blev en tur till märkesoutlet i Lödde för Ulrika, Miko och mig och nya converse inhandlades=). Det är absolut en världens skönaste sko! Sen hem till mig igen för Ulrika skulle få Oscars kattmat till sin Sotis eftersom Oscar inte äter den mer. Ikväll åt Miko och jag middag ihop och kollade film stämningen mellan oss var inte som innan i helgen, ikväll var den lite spänd. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det och det verkar emellanåt som om han bryr sig. Men någongång i framtiden löser väl det med sig hoppas jag. Nu ska jag ialla fall borsta tänderna och hoppa i säng.
So looooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar