onsdag 15 september 2010

Oj!

Vad tiden går! Jobbade måndag natt och var som bedövad på tisdag, men jag sov inte många timmar för jag skulle ju fixa naglarna=). Och det gjorde jag. Sen hem till Pia och äta och umgås, trevligt som vanligt. Vi kollade på idol, det är absolut mitt nya favvis program, att en del verkligen ställer upp. Vem lurar i dom att dom kan sjunga? Har dom ingen självinsikt? jaja, men det glädjer ju oss=). Idag var jag med Miko och fixa presenten till hans föräldrar, sen blev det en runda till märkesoutleten och nya converse köptes=). Jaaaaaaa, Camilla- det är världens skönaste skor!
Sen ett stopp på IKEA så jag kunde köpa mig en byrå, så nu är mamma med glad att jag fått lite ordning bland alla mina kläder, jag säger som hon sa- vi får se hur länge det varar=). Sen hem till mamma och åt middag, mums för hennes köttfärs i ugnen. Det ska jag ha till lunch på jobb imorgon med för jag fick det som blev över=). Nu ska jag ialla fall i säng, ska jobba x-tra imorgon 9- 19 så, det blir att stiga upp tidigt.
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar