torsdag 23 september 2010

Jobbar...

3 nätter av 4 är snart avklarade, första natten är värst sen går det av bara farten. Hade värsta magknippen innan jobb, trodde fan jag skulle behöva åka in igen men sen bara släppte det=). och nu mår jag bra igen(ialla fall i magen) sen att resten känns skit det får man leva med. Alla säger att det kommer lösa sig men jag börjar tvivla på det och jag saknar min vän. Men det är som om vi inte orkar kämpa längre, har vi gett upp vår vänskap? Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vad han ser i henne, men det är ju inte upp mig vad han känner men jag tycker inte det ger henne eller vem det är rätten att vara elak mot mig. För jag anser att är det inte hon är det någon nära vän till henne. Och jag skulle aldrig acceptera om någon av mina vänner betedde sig så mot min älsklings kompis. Jag kan inte förstå vad hon får ut av det? Vill hon inte han ska ha några vänner utan bara sitta och sukta efter henne? hmmm, för mig är det en gåta som jag inte vet svaret på. Nu ska jag ialla fall se om jag kan göra lite nytta här innan det är dax att väcka alla som ska upp.
So loooooooooooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar