tisdag 28 september 2010

Hmmm, minns knappt när jag skrev sist!

Attans vad tiden går fort när man har kul! Det har varit ganska lugnt på min front om man tänker på ringandet och sms:andet. Tänk vad ett nytt nummer kan göra=). Jag har varit värsta motståndaren till det och är det egentligen än, men nu blir jag inte störd längre och mitt humör är väldigt mycket trevligare! Efter det var jag med Pia och handlade till hennes kalas som hon hade på lördagen, det var kul men vi var få, många avhopp. Men det blir vad man gör det till. Söndagen tillbringades på jobb, tröttigt men helt ok. På måndagen gjordes det inte mycket innan det var dags att åka till jobb, åkte med Miko dit för det blev ett stopp på märkesoutlet=) och fynden som blev var ett par randiga converse och en os- mössa Idag har det varit ett besök hos doktorn, för att bekräfta att det inte var nåt med lungorna eftersom jag haft ont när jag djupandas, sen cyklade jag hem och tog på mig jamasen igen, vilade en timme sen kom Miko upp en stund innan han skulle och jobba. Kvällen har tillbringats i soffan med tv-tittande. Nu ska jag ialla fall i säng, ska ju jobba imorgon med=). So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar