fredag 20 augusti 2010

En toppendag!

Idag har Camilla varit hos mig hela dagen och i vanlig ordning har vi skrattat i massor! Vi åt frukost och skvallrade sen hamnade vi i soffan och fortsatte prata och skratta. Sen körde vi lite mario cart, ja det gick väl så där men kul hade vi. Sen kom Miko upp en sväng och vi byta till super mario, skratten var lika många där=). Efter en stund gav vi oss på guitarr hero och ja vad kan man säga, vi var ju inte jättebra på det, men vi hade kul. Så idag har det skrattats i massor=). Men jag har gjort lite nytta med, jag har minsann tvättat. Och med grannens hjälp har jag skyfflat vatten ur torkrummet där någon smarting hängt upp en stor jäkla matt som bara stank urin. Så det blev städat och mattan slängde vi ut i trappan. efter det stack Miko och jag till ica maxi för att köpa kräftor men kom hem med allt annat än kräftor så vi får göra ett nytt försök imorgon när jag fixat mina naglar. Trött som en bäver ska jag i säng nu, so loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar