måndag 23 augusti 2010

Kräftskiva på Lördagen och jobba på Söndagen!

Så har denna helgen gått, tiden går fort när man har kul sägs det. Och ja, jag håller med! Fredagen innebar nya naglar och sen grill på Pia´s gård med Pia, Christer och Miko, sen upp till Pia och sjunga lite till wii, vi sjöng hellre än bra eller ialla fall jag. Kul var det ialla fall. På lördagen var det dags för årets första (och antagligen sista) kräftskiva. Det var både gott och roligt. Massor av kräftor och ännu mer dricka! Så idag när jag vaknade var inte huvudet lika glatt och kroppen inte lika pigg. Men allt går bara man vill så det vara bara att fixa till sig och sen åka till jobb, men väl där piggnade jag till och dagen flöt på fint. Miko hämtade mig och smaskade på pizza ikväll, sen hjälpt han mig med mitt hemmabio där det inte var nåt ljud i ena högtalaren men nu så, det var ett brott på sladden. Sen låg vi i vars en ende av soffan och kolla film- Flickan från ovan. jag tyckte den var riktigt bra men hade fått för mig att det skulle vara en thriller. Menmen, man kan inte ha rätt var gång. Nu ska jag spela lite sen kallar sängen, Miko ville upp en sväng på festivalen imorgon men vi får se när jag vaknar för imorgon börjar han jobba så vi har ju en tid att passa=).
Så tills nästa gång, so loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar