torsdag 26 augusti 2010

Lite av varje, sommarbilder mm.

Så har jag äntligen lagt in fotona från i sommar på min dator och med det kan jag lägga ut några här=). Först ett på mig från en kräftskiva jag var på för ett par helger sedan och sen så klart ett på min älskling Oscar!
Nu är det vi som beger oss mot Västervik, Miko & jag!
Men först ett stopp på Sweden rock shopen så klart. Miko köpte sig en tuff skjorta!

Här är vår jättestora stuga, eller liten men naggande god=). Den räckte till, vi var ju knappt mer än när vi sov så. En kväll var på speedway, det var nytt för oss alla, men vi blev bitna av det och kommer att kolla fler ggr men då blir det på vårt Malmö lag- Gnistorna.
Här var det Västervik- Vikingarna som tävlade!
En av alla badkobbarna,denna rodde vi ut till en av dom soliga dagarna=) Sol & bad är aldrig fel!
Det var lite semesterbilder det.

Nu har man Kommit igång med jobbandet igen, lite x-tra blir det, fast jag sa att jag inte skulle=). Igår jobbade jag kväll och ont i gallan som fan när jag kom hem så det var bara att byta om och åka till akuten(den nya fina runda). Men där visa proverna inget så det var bara åka hem igen och ta värktabletter i dagarna 5. Så får vi hoppas att det går över. Nu ska jag äta frukost och göra mig redo för i eftermiddag ska jag på begravning.
So loooooooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar