onsdag 11 augusti 2010

Så var det sista semesterveckan!

Attans vad fort semestern går, men jag har ändå hunnit njuta av ledigheten i massor. Idag har det putsats fönster(mamma hjälpte mig) och tvättats. Skönt att ha gjort det när man börjar jobba igen. Miko och jag har oxå tagit paus från varandra på obestämd tid, anledningen vet vi och dom vi tycker sig behöva veta den. Så får vi se vad det blir av detta. Jag har lidit i helvetet idag för att jag inte fått prata med honom, man gör ju det på vana. Men jag kommer nog ifrån det ge mig bara ett par dagar så. Snart börjar jag jobba igen och får annat att tänka på.
har ju gjort en del inköp på min semester,en ny plånbok, väska, 2 par solglasögon, nya köksstolar mm + allt jag köpte i Västervik, hmm undrar om jag har berättat om det, vaser, ljus och lite annat. Imorgon skulle jag egentligen ha träffat Camilla och barnen men det blev ändrade planer så nu får vi se vad som händer, ska ialla fall fixa med brunnen i badrummet innan jag går ut. Nu ska jag lägga mig och kolla film- Änglavakt.
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar