söndag 29 augusti 2010

Hemmadag!


Först ett par kort på Oscar! Som vanligt ligger han bara och njuter av livet!

Idag har jag bara varit hemma, vilket har varit skönt med tanke på min mage.
I fredags skulle vi se pedalens pågar på festivalen, men det blev ju inställt pga turbulens och bråk, Jag var där men märkte inget. Så vi gick vidare och satte oss i ett annat tält och hade ganska trevligt där med. När det var dags för festivalen att stänga kom Miko och Bettina, äntligen fick jag träffa denna omtalade vän. Och trevlig var hon=)! Efter ett tags irrande på stan cyklade jag hem, hade ju ändå jobbat på kvällen så man ju lite trött. På lördagen vaknade jag med magknip och det var mindre kul. Men efter mycket om och men tog jag mig till Pia och sen körde vi till Burlöv och handlade lite och sen vidare ner till Trelleborg där det var palmfestivalen. Hemma igen mötte vi upp Miko och Bettina för att äta lite sen åkte Pia och jag till henne och kollade film. Idag mådde jag sämre än igår när jag vaknade så det var tur att det skulle vara hemma aktiviteter idag, Camilla + barnen, Miko och Bettina kom och åt frukost och sen kom M & P med, så det har varit full rulle hela dagen. Mamma kom bort en stund på em sen la jag mig och vila. Har bara varit nu ikväll och snart kallar sängen, men kanske blir det film innan, vi får se om jag orkar.
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar