fredag 13 augusti 2010

Saknad!

Usch, vad jag saknar honom och då har det ändå bara gått en dag. Tur är väl att det brukar ge mig sig efter ett tag. Undrar bara hur länge det ska sitta i. Vädret speglar mitt humör, grått,trist och deppigt. Men det har ialla fall varit en trevlig dag/ kväll i vänner sällskap och skratten har varit många. Men hela tiden har tanken varit på annat håll. Ett ord som återspeglar nästan alla samtal under dagen är penetrering och som Sofie sa, fy fan vilket fult ord. Hur kan man ens andvända det? När det verkligen i slutet av min semester, det känns man börjar ställa om kroppen för arbete. Mindre kul men väldigt nödvändigt!
Idag innan jag begav mig ut gjorde jag rent golvbrunnen i badrummet, halva Oscar låg i den och det var som att stå i en djup vattenpöl när man duschade.
Nu ska jag ialla fall krypa ner och hoppas på en god natts sömn.
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar