torsdag 15 april 2010

Konstigt!

Vänskap! Det är ett märkligt fenomen, att man kan bli så tokberoende av en människa. En som man berättar allt för, den man ringer till när man mår dåligt den man delar allt roligt med. varför blev denna människa mitt ex, Miko. Vi är dom bästa vännerna ni kan tänka er. träffas och hörs varje dag. Men när det tog slut mellan oss för ett par år sedan sa jag att den dagen någon av träffar en ny bryter vi. Jag vill inte vara kompis med hans nya, inte ens lära känna henne. Det är inte för att jag fortfarande är kär, för det är jag inte. Mer av respekt mot henne och mig. Nu kan ialla fall den dagen vara nära när vi ska bryta. Miko har träffat en ny och vi får se vart det leder. Jag är superglad för hans skull för finns det nåt bättre än kärleken!? men samtidigt är ledsen för min egen skull för då har jag inte honom, men jag vet att jag alldeles säkert klarar mig utan honom. Men vill jag? Men har jag gjort ett val så har jag, kanske kan jag rucka lite på det. Jag får känna efter, jag kan ju träffa honom men inte henne, hmmmm. Vi som skulle åka på semester ihop! Ja, man kan inte få allt men varför ville han boka stuga med mig då?
Dagen har annars varit bra, har på Ikea med mamma sen hem och fika hos Anita. Vilade en stund innan det var dags för jobb och när jag kommer hit funkar inte tv:n, oj va kul!
Nu ska jag städa undan lite så är det gjort.
So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar