torsdag 15 april 2010

Vår!!!


Idag har det verkligen varit vår i luften! Solen sken och det var nästan vindstilla. Då kan man ju inte klaga, det var en lättcyklad tur till jobb med ett par stopp, först på apoteket, i stort behov av hostmedicin den var slut sen ett stopp på net2world där jag handlade dvd fodral till mer än 1 skiva. Sen cyklades det vidare till jobb har ju jobbat hela 4 timmar idag=). Först personalmöte och sen rensades förrådet, Camilla och jag skulle ha gjort det ett tag och nu är det gjort. Sen cyklades det lika lätt hem i solen, stannade till och köpte kattsand och hämtade ett paket, för att sen sola innan jag begav mig hemåt Miko har varit här ikväll, ätit och spelat mario. Nu ska jag lägga mig och hoppas på lika fint väder imorgon för då ska mamma och jag en tur till svågertorp- IKEA och stoff&Stil är målen. So loooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar