tisdag 13 april 2010

Så var man på jobb igen!!!

Tiden går fort när man har kul sägs det men även när man jobbar och sover bort dagarna. Inatt jobbar jag x-tra. Alltid kul med mer pengar i börsen=). Hmmm, vad har jag då gjort sen sist?! I Fredags var det nog mest mys hemma efter en jobb vecka, solning när jag vaknade och sen hem och i duschen. På kvällen kom Miko över vi åt gott och kollade film och spelade Mario. På lördag var jag med mamma på mobilia en sväng, handla lite nödvändigheter och med det menar jag INTE mat. Utan andra roligare saker. Jag har ju blivit lite av beroende av body shops produkter så där köptes en ansiktsskrubb, som jag varmt rekommenderar På natten jobbade jag har ju bytat för jag behöver vara ledig längre fram en lördag. På söndagen satte jag ingen klocka, har ju inte sovit så bra med min hosta. Men det känns som den börjar lätta för idag har jag sovit helt ok. Idag kom min datakompis och kolla min dator och jaaaa, där är lite som behöver åtgärdas men än klarar den sig=). Nu ska jag äta en medhavd smörgås och kolla tv och längta till 07.45 för då slutar jag och kan bege mig hemåt mot sängen!
So looooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar