måndag 19 april 2010

Tiderna förändras!

Och vi med! tur är väl kanske det=). Idag har jag varit och solat och när jag skulle betala(man gör det i en automat) så kom jag fram till 1 kr= 12 sek. ,jag vet när jag började sola(nä har inte solat sen dess), då när man var i 20 årsåldern, då solade man en halvtimme och låg där och plågades i sin egen svett men nu, solar jag ( min och där är fläktar som gör att man knappt inte svettas, sen står jag upp=), det är utveckling det.
idag har jag ringt doktorn och på onsdag ska jag dit, har ett halsont och hosta som vägrar ge med sig, har suttit i hur länge som helst och hosta tills man kräks är mindre kul. Inatt ska jag jobba sista natten på mitt pass sen är det 2 extra nätter som gäller ons och torsnatt men det går det med.
Nu ska jag i duschen för sen ska det ätas middag hos Miko innan det är dags för jobbet.
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar