onsdag 21 april 2010

Vart tog våren vägen?

Dagen började med regn och så slutar den med, men där emellan hade vi faktiskt lite sol. idag har jag varit hos doktorn med min hosta och min riviga hals, men mest för hostan eftersom den höll mig vaken om nätter och gjorde att jag kräkte. Det visade sig att ett virus hade blivit till en bakterie så nu äts det antibiotika så vi får bukt på den med.

Varför ha en duk mm på bordet när man kan låta Oscar fläcka ut sig där!Efter doktorn var jag och fixa mina naglar, hos Maria på Ateljé Aristocats. Så här ska dom se ut dom kommande 3 veckorna, hon gillar att experimentera med mönster och dekorationer. Hän är väldans duktigt på sitt jobb.
Vi använde mina favvis färger, blått och svart, det blev ganska tufft tycker jagoch annorlunda.
Sitter och kollar på LOST, som äntligen har börjat igen. Jag gillar verkligen den serien, fast den är rörig men det är ju jag med=) så det kanske är därför jag gillar den.
Har pratat med Camilla en lång stund i eftermiddag, vi kan då verkligen prata om allt och ingenting=)!

Nu börjar det närma sig sitt slut och då ska tänderna bortas och jamasen ska av för den ska det sovas"gäsp"!

So looooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar