lördag 3 april 2010

Glader Påsker!

Så var den här, Påsken! Men hur kommer det sig att allt är öppet? När jag var liten var allt stängt dessa dagarna. Firar man inte längre? Jag kan väl inte påstå att jag är en stor fan av påsken med ris sätts in och pyntas och kanske en och annan kyckling kommer fram. Sen träffas vi hos mamma och äter en av dagarna. I år var det på skärtorsdagen, alltid lika gott och trevligt.
Igår gjorde det inte mycket vettigt, var och köpte mig en fin klocka=). Sen på kvällen var Miko, vi åt och kollade film- Paranormal activiti och the eye, dom var båda bra men på olika sätt.

Här är årets påsktårta som jag hade med mig till mamma, men eftersom maten och efterrätten slank ner gick det sämre med tårtan, men jag tyckte ialla fall den var den fin!

Nu ska jag se om jag kan komma i duschen så kanske man får nåt gjort under dagen ikväll hoppas jag på utgång!
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar