onsdag 31 mars 2010

Påsk! Eller den är ialla fall på ingång!

nu är jag ledig igen, skööönt! när jag vaknade gjorde jag mig redo för en fika med Cristin. Alltid trevligt! På vägen hem blev det en tur in på netto, där är jag inte ofta. Och nu vet jag varför, dom har ju aldrig nåt kul. Väl hemma fixades det med middag, Miko jobba över så det blev lite senare ikväll. Efter maten och kaffe var det dags för coop, och handla lite inför påsken.
Hem och packa undan allt för att sedan prata med Ullrika och fixa med påskrisen, ganska påskiga va? Ett i köket och ett bredvid tv:n!Oscar gjorde det han är bäst på, ligga och vila på balkongen=). Hans favvis ställe nu när det börjar bli varmare. Jag gjorde honom sällskap en stund för att fixa med blommorna där ute( ja, jag har plastblommor men det blir ju 100 grader varmt där på sommaren), Satte lite getingar i dom=).
Riset fick lite fåglar och fjärilar, ganska fint faktiskt, sommrigt om inget annat.


Sen lindar den begåvade katten in sig i handtaget på en påse, ja det är tur han är söt=).

Så har denna dagen gått, och sängen kallar. måste vara pigg och allert imorgon med, då kommer Ullrika mfl. på kvällen och käkar.
Nu ska jag ställa klockan så jag kommer upp imorgon, finns ju saker att göra då med=)
So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar