söndag 14 mars 2010

Katten bus och jag!

Ibland undrar jag om jag har blivit lurad angående Oscar´s ålder. Han fyller 12 år i sommar men det kan man inte tro när man ser hur han beter sig emellanåt. Han springer och busar som en galning för att sedan jama jättehögt på antingen mat eller att man ska sätta på kranen så han kan dricka.
Idag har vi haft vår i minstad, jätteskönt! Det tycker Oscar med för nu kan han vara på balkongen hela dagarna, ligga i solen och njuta.
Men det innebär oxå att Oscars´s uteservering har öppnat. Mat och vatten ska finnas på balkongen=).
Så här ser årets första servering ut, rent och fint runt skålen, innan han börjar ösa ut det med tassarna. Hans mat så han får äta det som han vill.

Det har varit en ugn helg, i fredgas kollade vi film och lördagen tillbringades i Svedala och idag har det handlats lite för att ligga i soffan ikväll och kolla på film. Nu är jag trött och har ont i huvudet ska bli skönt när glasögonen är klara så man slipper det.
Hoppas ni med har haft en bra helg men vårväder och annat mys!
Imorgon går jag på att jobba så då händer inte så mycket men jag återkommer inom kort, det vet ni!
So looooong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar