onsdag 3 mars 2010

Trött....

....men varför lägger jag mig inte då? Jo, jag är på väg, ska bara skriva lite här om dagen. Solen sken när jag steg upp, väldigt mysigt!! Mamma kom och åt frukost sen cyklade vi upp till stan, jag sålde lite gamla pc- spel och fixade Ulrikas present, hon fyller ju år imorgon=). Sen vidare till byggaffären och köpte list, har fixat med sängborden så nu kan jag ha dom vi sängen igen, bra va? Fick lämnat in min cykel med eftersom handbromsen låg emot så blev det trögare att cykla och det är lika bra att göra det innan alla plockar fram sina cyklar efter vinteruppehållet.

Oscar har legat och njutit på balkongen en stund, han är tokig för det är svinkallt ute=) Men man blir väl som den man bor ihop med. Eller hur är det man säger?


Nu ska jag hitta sängen, ska ju jobba imorgon 12 -16, lång dag=). Sen kommer Pia på kvällen och det ska bli trevligt. Hoppas er dag var lika bra som min!
So loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar