måndag 1 mars 2010

Vilken dag!

Idag var en sån dag som helst vill glömma eller ialla fall en del av den. hade lite halvsovmorgon och var sen segstartad men ut kom vi, Miko och jag, skulle ner en sväng till det nya moblia. Det blev cykeln dit för sen skulle jag handla på coop men spontana som vi är cyklade vi bort och fikade hos Pia först. Sen till coop och hem. När jag skulle låsa min cykel här hemma så bröts nyckeln i låset, gissa om jag blev arg!!!! Efter ett smärre utbrott och flera svordomar senare fick jag bära upp min cykel till lgh , leta fram nåt att ställa den på och nu står den här i mitt "lilla" rum för att imorgon tas ner till cykelhandlaren i hopp om att dom kan hjälp mig.
Miko kom hit och hjälpte mig med sängen så nu kan jag sova tryggt i den igen=). Sen blev det mys med Oscar innan jag skulle till Miko och äta och kolla 5- milen, attans vad duktiga våra svenska idrottsmän är!! Stort Grattis till dom! Ikväll har jag och Oscar legat och myst i soffan och kollat på Bröllopsfotografen, ganska rolig faktiskt. Nu har jag säkerhetskopierat mina foto för januari och februari 2010, så nu kan dom inte försvinna=). Nu ska jag i säng imorgon ska det jobbas på dagen, börjar inte förrän 11 men jag är ju inte direkt morgon pigg så.
So long och snart har snön smällt bort, jippie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar