måndag 1 mars 2010

Mars= vår?


Äntligen känns det som våren ska komma, trots det lilla snöandet som kom under dagen håller vi graderna på plussidan och det gillas! Idag har jag ju jobbat dag, var inte alls pigg när klockan ringde halv 10. men upp kom jag gjorde mig snyggare än vanligt sen bar det av mot jobbet. Min mamma, världens bästa var ner med min cykel idag och fick plockat ut nycklen ur låset. Så nu kan jag cykla igen=) eller det har jag ju kunnat hela tiden men inte låsa den. Camilla och jag fick gjort vad vi skulle på jobb och mer där till, vi röjde på kontoret så nu ser man att det är en arbetsplats och inte förvaringsplats åt personalens saker. Kvällen var lugn på jobb, alla var på gott humör både personal och boende=).
Nu ska jag i säng, har ju bäddat i mitt nya stora täcke, så nu kan Oscar ligga på det fast jag gosar in mig, så tills imorgon säger jag: so loooooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar