onsdag 24 mars 2010

Jiiiiiiippie!! Jag vann på lottot!!!

Fy på mig, vad dålig jag har varit på att skriva här! Nu får jag minsann skärpa mig igen!! dagarna går och vi med dom. Hmmm, nu ska vi se vad jag ägnat dagarna till. I måndags var jag bara hemma och på kvällen tvättades det och i vanlig ordning var det hur mycket som helst. I tisdags när jag skulle följa med mamma och hämta hennes glasögon kom jag ner till en cykel med punktering så jag blev ju lagom glad, mamma cyklade iväg själv och jag gick ner med cykeln till cykellagaren samtidigt som jag pratade med pappa. Sen en runda på jysk, skulle ju ha nya dynor till balkongen sen vidare in på mobilia, köpte mig ett diskställ på lagerhaus och mat på malmborgs sen vidare hem. Idag har jag fixat lite här hemma, sanerat kylen, slängt miljösopor och på eftermiddagen åkte Pia och jag till vellingeblomman och kollade i påskbyn sen vidare till ekohallen där jag hittade nya dynor till balkongen så nu är det köpt=). På tisdag närjag gått av ska jag fixa med det och bild kommer=).

Lite söta kort på min tokiga katt! Visst kan man bara älska honom?!
Min lotto vinst var på 25kr som jag ska dela med mamma!
So long!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar