lördag 20 mars 2010

Så gjorde jag det igen!

Ikväll har vi varit på bio och sett- farsan! Skitkul, man skrattade så tårarna rann. Men på vägen dit kom jag på att jag glömt min biljett hemma, så det var bara att ila hem och hämtade för vi var på Ikea när jag kom på det och vi skulle äta på pizza hut innan, men allt hanns med.
Oscar njuter av våren på balkongen som har blivit hans favvisställe=).

Nu är jag ledig några dagar och det ska bli skönt, att bara vara hemma och sova så länge man vill. Som jag inte gör det annars=).Har varit på Ikea 2 dagar i sträck, igår köpte jag ett skåp/bänk till köket och idag var jag mest bara sällskap. har inte tagit någon bra bild på mig i mina nya glasögon, men det kommer.
Nu ska jag ta Oscar under armen och lägga mig och kolla på nån gammal film.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar