onsdag 10 mars 2010

En ledig dag....

Som började med att Camilla ringde och väckte mig kvart i 7, idag skulle vi på seminarium. Dialogseminarium- psykisk ohälsa hos utvecklingsstörda. Det var jätte intressant och det är kul när man man får vara med och diskutera i grupper, tänk så olika man tycker. Men en jättekul sak som hände var att jag träffade två gamla arbetskamrater som jag inte har träffat på 10 år ialla fall inte den ene, den andra träffar jag på lite då och då men det blir bara sett snabbt hej och hur är det, men nu ska vi till att träffas bestämde vi. nu ska vi bara hitta en dag som passar oss alla.
Har oxå varit och klippt mig idag, det blev bara topparna. har bestämt mig för att jag ska låta det växa ut men vi får se hur det blir med det. nu ska jag snart i säng, för imorgon är jag ledig och hoppas på fint väder och då vill man inte sova bort hela dagen.
Jag återkommer imorgon med lite foto på min tokiga katt=).
So looong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar