fredag 26 februari 2010

Det är här det händer....

.... kan man tänka sig. Så har snart denna arbetsvecka gått och snabbt med. Natten till torsdag var händelserik, då gick brandlarmet och 7 min senare var brandkåren här. Nu hade jag ju tur, det var inte hos oss det brann utan en trappa upp. Vårt larm är sammankopplat. Men det var inga fara där heller, det var en kraftig rökutveckling "bara". Men ändå, man grips av panik när larmet går. Och när jag kom dom från secor och fixade min ytterdör som har greppat ett tag men den fantastiska vaktmästarn lyser med sin frånvaro. Men nu är det ialla fall fixat. När jag vaknar imorgon(fredag) ska jag med mamma en tur på mobilia, sälja lite spel och kolla på nya gympa dojor. Vårkänslan har börjat infinna sig igen för nästan all snö har regnat bort=). Så kanske kan jag börja cykla till jobb nästa vecka, hoppas hoppas. Efter mobilia blir det en tur till IKEA med Pia för att träffa lite fler vänner senare och käka på Vagabond, ett trevligt avslut på en arbetsvecka. Kameran ska med hoppas jag=). Nu ska jag göra lite nytta här men det kommer mer imorgon så tills dess, so long!
Kom på jag måste berätta en tolig sak, jag har ju fått högre tjänst och mindre flyt tid, det innebär att mina timmar jag redan har på timbanken räcker i ca 37 veckor så jag kan ta det lugnt ändra fram tills vecka 45, det är lyx det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar