tisdag 9 februari 2010

Nyduschas och pyjamasklädd...

.....och klockan är bara 17. 15, tragiskt men skönt! Fy, vad dagarna går när man är ledig. Minns knappt vad jag gör=). Igår var jag ialla fall på stoff&stil med mamma, köpte 900 l frigolitkulor och tyg, ska sy 2 stora saccosäckar=). Sen hände det nog inte mer igår, Miko var här på kvällen, vi åt och kollade film. Idag har det tvättats och handlats. När jag kom ut upptäckte jag att det snöade, kul=). Handlade till torsdag då m kommer och stannar över natten, sen har jag tvättat, det var ett tag sedan. Annars tvättar jag till någon mer men där var ju bara mina kläder, hmmmmm.

Här kommer lite kort på min otroligt söta Oscar!
Mums med yoggi, bäst jag sätter mig tillrätta!Min supersnälla ägare har köpt en bänk till köket där jag kan ligga och njuta av värmen från elementet! Här ligger jag och sträcker ut i hallen!


Kan man annat än tycka han är söt?? fast han driver mig till vansinne så är han min goding!

nu ska jag fixa med mat sen kommer snart Miko och äter, sen blir det väl lite mario med kan jag tro!

Ha det super nice!
So long.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar