lördag 13 februari 2010

Så var man ensam igen!

Nu har alla åkt eller gått hem. M kom i går och stannade över natten, vi träffades i stan och gjorde lit inköp efter att jag hade fixat mina naglar. Kallt som bara den, och inte fan vänjer man sig heller. Spelar ju ingen roll vad man tar på sig, man bara fryser nån annanstans i stället. Men vi kom ialla fall hem till mig till slut. Av med dom kalla kläderna och på med lite varma=). Vi mumsade på tacos och kollade film på kvällen- Marley och jag. En rolig och sorgsen film. Skratten var många men i slutet var tårarna många.

Här kommer ett sött kort på Oscar, bra han vaktar mitt paket=).
Idag blev det lite sovmorgon, det var skönt. men vi kom till mobilia en sväng och precis när vi skulle gå, låg våra sötisar så här nära varann.Tänk dom blev kompisar till slut. Även om det är påtvingat=).Ikväll har vi haft mys här, M & P och Miko har varit här åt god middag sen spelades det lite mario cart, och när M & P hade begett sig hemåt satt vi på Patrik 1, 5 en ganska rolig film faktiskt.
Nu ska jag snart i säng, måste städa av lite imorgon sen ska det ju jobbas på natten.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar