tisdag 16 februari 2010

Fortfarande förkyld....

.... men jag tror nattens alvedon gjorde susen för jag tror febern försvann. Kände mig pigg nog att gå ut en sväng så jag tog mig till apoteket och hämtade ut ett recept, bråkade med apotekskärringen, Så jag ska nog inte gå dit på ett tag=). In en sväng på malmborgs, var ju tvungen att handla till fastlagsbullarna, det är ju fettisdagen och det vill man ju fira=).
Mamma kom hit efter jobbet, hon har ju sytt mina jättestora sackosäckar och idag skulle dom fyllas, sagt och gjort men det tog sin tid. Så här blev dom!
Så efter middagen intogs dom, och tro mig, det var skönt! mellan os tittandet spelades det mario. Nu ska jag kolla vidare på os, sen ska det sovas, bedövad av alvedon för jag vill bli frisk!
So long!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar