söndag 7 februari 2010

Sur och otrevlig!

började dagen med en skön sovmorgon, men kanske sov jag för länge för sen har jag surat och varit lättirriterad. Men jag hatar när mina vänner sitter ensamma om det inte är självvalt och eftersom jag brukar tänka på dom känns det jäkligt konstigt när dom glömmer mig! Men, allt löste sig och vi fick pratat ut om det med så nu är vi vänner igen. Jag har gått och blivit tradera kär, är där inne hela tiden och budar=). Hur kul som helst. Det blev en tur till media markt, sen ner och hämtade mitt paket från blue box. har till och med slängt miljösopor idag=), tänk att dom äntligen tog bort snön därifrån. Middagen åts på vagabond i sällskap av Miko, både trevligt och gott.

Här kommer ett par bilder från min vintiga gård=)
Visst är det mysigt? Hoppas det kommer mer snö innan våren är på ingång!
Nu ska jag i säng, sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar