fredag 19 februari 2010

Os- feber, töväder och en galen katt!

Så var man ledig igen, det är inte så att jag klagar. tycker det är skönt att vara ledig, gå i pyjamas hela dagen och inte göra nåt vettigt=).
Idag har jag bara varit, busat med katten och längtat efter OS. Oscar har ju funnit en ny favvis plats, den ena jättestora saccosäcken, ikväll när jag la mig i den tittade han på mig som om jag var dum i huvudet, hur vågade jag lägga mig i den? Men han är ganska söt där han ligger!Lite bus blev det med i den, det var ju ganska kul att springa/ hoppa i den kom han fram till=).
Så idag kom plusgrader och ingen var nog gladare än jag, jag såg mig själv börja cykla till jobb igen. Blev så glad att jag gick in på tradera och budade på en väska att ha när det är dax=). Men sen säger dom på vädret att det ska börja snöa imorgon igen, va fan!!! imorgon ska vi ju hjälpa Camilla att flytta in till stan igen, jippie!!! Lättare för oss att ses=).
Idag har Oscar oxå njutit av plusgraderna tror jag för han blev som tokig här ikväll, letade upp en gammal boll som lyser när den rullar, sen var det igång=). En jädrans springande och hoppande!
men nu sitter jag här och Oscar busar på balkongen innan det är dags att sova, ialla fall för mig! Ska se om jag fotar flytten och hur duktiga vi är!
So looooooong......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar